2014. június 29., vasárnap

Pampering Day

Időközönként, talán úgy havonta egyszer minimum szoktam tartani egy olyan napot, amit csak magamra szánok. Ilyenkor egy kicsit kényeztetem a bőrömet, mély tisztítást végzek az arcomon, és élvezem, hogy semmivel sem kell komolyabban foglalkoznom. Van persze, amikor nem tudok egy egész napot rászánni az otthoni kényeztetésre, így lassan de biztosan kialakult egy gyorsabb kis folyamat.




Elsőként mindig fürdök, azaz zuhanyzok, mivel sajnos csak zuhanyzó van a lakásban. Általában ekkor szoktam a legtöbb terméket használni, így is gyorsítva a folyamatot. Ha tehetem mindig az aktuális tusfürdőmet használom, de ma úgy éreztem, hogy ideje elővenni a féltve őrzött kis kedvenc tusfürdőmet. Ez pedig nem más, mint a Lush Sonic Death Monkey tusfürdője. Ez a legjobb termék amivel eddig találkoztam. Csokoládé, kávé és lime lé is benne. Olyan, mintha egy édes sütivé alakulnék át. Igazi kényeztetés mind a bőrnek,mind az orrnak. 



Ezek után jöhet egy olyan testradír, ami után csak nagyon ritka esetekben kell használnom testápolót, vagy testvajat. Ez pedig nem más, mint az Avon Planet Spa Mediterrán Olíva Olajos testradírja. Két különböző méretű szemcse található benne, melyek a lehető legjobban leszedik az elhalt hámsejteket. Enyhe citromos, olívás illata van, eléggé kellemes, nem túl erős. Órákkal később is érezhető még a puhító hatása, így csak akkor használok bármiféle testápolót, ha valahol kifejezetten száraz marad a bőröm. Most, mivel nyár van, úgy gondoltam, hogy elég lesz ez is magában. 



Ezek után kezdek el az arcommal foglalkozni. Régebben nem, de mostanában mindig zuhanyzás közben használom a Lush Let The Good Times Roll arcradírját. Nekem leginkább mandulára emlékeztető illata van, habár az nincs az összetevők között. Helyette van benne kukoricaliszt és polenta a radírozó hatásért, s fahéj amely serkenti a bőr vérkeringését. Nagyon kellemes puhító hatása van, így selymes arcbőrt eredményez, mely kifejezetten jól jön egy esti, vagy tartósabb smink elkészítésénél egy jó alapként. Szerencsére zsíros arcbőrre is jó, habár nekem inkább vegyes arcbőröm van, de így is nagyon jót tesz neki. 


Miután megtisztítottam így az arcbőröm, kiszállok a zuhanyból, s miután megtörölköztem, felteszek egy arcmaszkot. Ez általában az Avon Planet Spa Japán saké és rizses arcmaszkja. Ez egy mély tisztító és simító arcmaszk. Felkenés után, körülbelül 20 percig kell fent hagyni az arcon, vagy addig, amikor már végképp nem tudsz beszélni, annyira húzza az arcod a maszk. Közben akár figyelmet szentelhetünk körmeinknek is, így ha épp úgy van időm, akkor közben neki szoktam állni a körmeim előkészítésének a lakkozáshoz. A maszk egyetlen hátránya, ami zavaró tud lenni, hogy mikor az ember felkeni az arcára, akkor utána az ujjainkról elég nehezen, és többszöri szappanos kézmosás után lehet leszedni a maradékokat. Ettől eltekintve azonban egy jó kis maszkról beszélhetünk. Az illata enyhén édeskés, de nem túl zavaróan, így 20 perc alatt se megy az agyunkra, s mi se máséra, mert legalább addig se csacsogunk. 




Ha lakkozok, ha nem, akkor is szakítok időt az ajkaimra. Általában a Lush ajakradírjait használom, a mostani kedvencem a Santa's, amelyik egy cseresznyés, datolyás, enyhén pirosas színű radír. Mivel természetes összetevőkből van, így aki szeretné, le is nyalhatja (vagy akár mást is megkérhet rá :P ) a szájáról. Én ezt nagyon szeretem, mert az íze is isteni. Sajnos karácsonyi időszakban limitált termék volt, de több érdekes ajakradírral is találkozhattok még a Lush-ban, de akár más boltokban is. 



Általában így szokott kinézni a gyorsított pampering day-em, de ha több időm van, akkor kifestem a körmeimet, sőt hajat is mosok. Így a következő bejegyzésben szó lesz azokról a termékekről, amiket használni szoktam, hogy a hajam egészséges és könnyen kezelhető legyen. 

Ti szoktatok ilyen napot/napokat tartani? 

Jenni

2 megjegyzés:

  1. Ó, az ilyen Lip Scrub-okat már régóta ki akarom próbálni :) Néha nekem is becsúszik egy ilyen nap, de el tudnám viselni gyakrabban is azt kell, hogy mondjam :)

    VálaszTörlés
  2. Mindenképp próbáld ki őket, nagyon jók, bár a már nagyon repedezett ajkakra egyedül sajnos nem elég. :) Hát igen, nekem is jó esne ha többször ejthetnék meg egy -egy ilyen napot. :D

    VálaszTörlés