2014. július 1., kedd

Hajápolás



Nálam a hajápolás még mindig egy kényes téma. Bevallom nem vagyok valami ügyes abban, hogy a hajamnak a legjobb terméket válasszam, valami sosincs rendben. Tudni kell a hajamról, hogy hátközépig érő, hullámos, és nagyon szeret kócolódni. Kész kínszenvedés tud lenni néha a hajmosás.





Ha úgy érzem, hogy a hajamnak kell egy kicsit erőteljesebb tisztítás, és a fejbőrömnek se ártana egy kis frissítés, akkor mindig a Lush Roots hajpakolása. Igaz, hogy főleg vékonyszálú hajra ajánlják, és azt ígérik, hogy van egyfajta hajtóemelést is. Igaz én ilyet nem vettem észre. A mentolos illatú krémet elsőként a hajtövekbe kell bemasszírozni, majd a hajszálakra is fel lehet kenni. 20 perc elteltével kell lemosni. Lhet közben érezni a tisztító hatását is, ami nagyon kellemes tud lenni. 

Ezek után az Avon argánolajos samponját szoktam használni. Nagyon szeretem az enyhén édeskés illatát, illetve nagyon szeretem, hogy mindig jó puha lesz tőle a hajam. Már jó ideje ezt használom, nincs vele semmi problémám. Ettől függetlenül úgy érzem, hogy ideje lenne akár valami más sampont is kipróbálni. Ki milyet ajánlana? 

Ezek után szinte mindig használok hajkondicionálót. Az örök kedvencem a Lush American Cream kondicionálója. Isteni finom epres-vaníliás, édes illata van, ami nagyon puhává, könnyen kifésülhetővé teszi a hajat. Nagyon jó még benne, hogy sokáig lehet érezni még a hajon az illatát, így tényleg vonzani lehet vele a pasikat is. A barátom például mindig megdicséri a hajam illatát ha ezt használom. Talán egyedül az árával nem vagyok kibékülve, de ha azt nézem, hogy mennyi terméket kapok, és milyen sokáig elég egy tubus, akkor azt mondom, hogy megéri. Plusz egy tipp: vizes hajra kenj fel egy keveset, de NE mosd ki a hajból.

Most azonban sajnos nem ezt a csodát használom. Helyette az Avon hajszelídítő kondicionálóját használom. Igazából semmi különlegeset nem tudok róla mondani. Valamennyivel könnyebb kifésülni a hajam, mint nélküle, de mégsem olyan jó, mint a Lush terméke. Ha elfogy, erőteljesen el fogok rajta gondolkodni, hogy újra megveszem-e, bár a barátom előszeretettel elcseni. 

Most nyáron kezdtem el használni, szintén a Lush egyik termékét. (jééézusom, ígérem egy kicsit visszafogom majd magam, én se hittem volna, hogy ennyi terméket használok tőlük :O ) Ez pedig nem más, mint a Sea Spray. Ez egy tengeri sós hajpermet, ami fényesíti a hajat, illetve tartást ad neki. A fényesítés teljesen igaz, de hogy tartást adna- e neki abban nem vagyok biztos. Ezt persze nem olyan könnyű megállapítani ilyen hosszú hajnál. A tengeri só egyik másik hatása is, hogy enyhén hullámosítja a hajat is. Minek lenne nekem erre szükségem? Őszintén azért, mert egy kicsit rendbe szedi a hullámjaimat, és kevésbé fognak szerteszét állni a babahajaim is. Főleg hajszárítás előtt szoktam használni. 



Mostanában főleg ezeket használom, de ha kíváncsiak vagytok egy-két rejtettebb, néha előkerülő termékemre is akkor szívesen írok azokról is. 

Jenni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése