2014. július 23., szerda

Ajándékok

Az ajándékokat azért rakom fel ilyen későn, a születésnapom után jó pár nappal (12!) mivel mindezeket nem egy nap alatt kaptam. A balatoni nyaralás során a barátaimtól kaptam meg az ajándékokat, illetve a barátomtól, majd anyukáméktól, és mivel egy rendelt ajándékom is volt az én drága barátomtól, és arra vártunk, ezért így megvártam mire minden összegyűlik. Mint minden évben, idén is kaptam pénzt is, hogy arra költhessem, amire szeretném, de az abból vett dolgokat már nem magának az ajándéknak tekintem, így azok nem lesznek itt.


Először is Balatonon kaptam a följebb látható szuper kis tortát, ami nutellával volt töltve, így egy édes csokibomba volt, mindenki nagy örömére. Ezen felül kaptam még egy rég áhított, szeparált ételhordót, mivel mindig vittem magammal főtt ételt az egyetemre, de mindig is szerettem volna egy olyan hordozót, amibe nem keverednek össze a dolgok. Ezen felül kaptam két szuper poharat, az egyiken a 2-es szám, a másikon a 11-es van. Ez egyrészt azt ábrázolja, hogy 21 éves lettem, másrészt, hogy 11-én születtem. A kedvenc teámat is megkaptam a lehető legnagyobb méretben, amit igyekeztem tartogatni.




Az én drága barátom, rendelt nekem egy Nike Air Max Thea-t. Mivel több szín is tetszett, ezért úgy döntöttünk, hogy felállítok egy listát, hogy mely színek tetszenek a legjobban, és amelyikből először lesz a méretemben, azt kapom meg. Mert ugye 41-es lábra nem könnyű cipőt találni, főleg nem a női színekben, mintákban. Mikor megtudta, hogy milyen színű lesz végül, természetesen nem árulta el, így az is egy nagy meglepetés volt. Mivel a cipő nem érkezett meg a születésnapomig, ezért is, részben, kaptam még több ajándékot. Meglepett többek között egy szép kis virágcsokorral, illetve a világ egyik legjobb fagyijával, egy Haagen-Dazs fagyival. És természetesen mikor a cipő is megjött, még nagyobb öröm fogott el. Szerencsére végül fekete lett, ami mindenhez szuperül passzol, így bármihez felvehetem. Biztos látni fogjátok még.





Anyukámtól is kaptam még ajándékokat természetesen. Ezeket már közösen vettük, mivel általában sose tetszenek ugyanazok a ruhák, kiegészítők nekünk, így ilyenkor mindig közösen vásárolunk. Ez egyben egy nagyon jó kis közös program is ilyenkor, és mindig nagyon jól szórakozunk. De anyu nem csak ezzel tette csodálatossá a napot. Kora reggel elvittek a Széchenyi Fürdőbe, majd elmentünk még egy paleo-s boltba ahol isteni finom sütiket ettünk. Összevetve egy szuper kis nap volt. 






Mindent összevetve egy szuper kis szülinapom lett végül, amit körülbelül 2 héten keresztül ünnepelhettem. Mindenkinek nagyon köszönök mindent, és ti vagytok a legjobbak, mindannyitokat nagyon szeretlek. Nektek is ilyen szuper szülinapokat kívánok, és éljenek a 20-asok! :D

Jenni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése