2014. július 13., vasárnap

Nyaralós smink

Nyaralásra igyekszem minél kevesebb sminket vinni, mert ilyenkor úgyis körülbelül egész nap a strandon vagyunk, ahova csak a naptejet viszem, de ha esetleg estefelé kimozdulunk valamerre, akkor se szeretek nagy, sok időbe telő sminket viselni. Ilyenkor a körülbelül 5 perces smink híve vagyok, így tényleg csak az alapokat viszem magammal. Hozzá kell még tennem, hogy nem szeretem a drágább termékeimet vinni, mivel félek hogy valami bajuk fog esni, így ezek után, megmutatom, hogy mi minden jött velem.

Az arcomra csakis alap termékeket vittem. Alapozóként a Clinique Age defence BB creamet vittem. Nagyon jó, mert 30-as fényvédő faktorral van ellátva. Ez különösen jó az én esetemben, mivel állandó jelleggel megfeledkezem arról, hogy az arcomat is védjem a nap káros sugaraitól, így már immáron 21 évesen "örömmel" várom, hogy megjelenjenek a ráncaim. Még tesztelgetem a BB creamet, így vittem mellé egy púdert, hogy ha esetleg szükség lenne rá. Ja és tegnap láttam, hogy ugyanilyen kis méretben, azaz 15ml-es formában most meg lehet vásárolni a Marionnaud üzleteiben 2500 forintért. Ez pedig egy Bourjois Healthy balance mattító púder. Egyszerűen imádom, nagyon tartós, és egy enyhe gyümölcsös illata is van.


Pirosítóként egy Essence Silky touch pirosítót vittem, Babydoll árnyalatban. Főleg nyáron szoktam használni, mivel egy enyhe rózsaszínes-barackos árnyalata van, amit kifejezetten szeretek nyárra. Ehhez egy szintén Essence márkájú pirosító ecsetet vittem, amit nagyon ritkán, főleg helytakarékosság miatt is, szoktam púderecsetként is használni. A pirosítónak pedig van egy kis fényes, csillogó hatása is, ami pedig akár a highlighter használatát is ki tudja lőni.



A szemeimre célirányosan vittem a termékeket. A kedvenc szempillaspirálom adta magát, természetes volt, hogy bekerül a táskámban. Mellé a szempilla göndörítő pedig egy olyan természetes dolog már számomra, hogy fel se tűnik, de már velem is van. Szemfestékként, pedig egy új szerzeményt vittem, ami az Avon Extra lasting krémes szemhéjfetéke Forever Bronze árnyalata. 



A számra egyetlen egy terméket vittem, ami bármikor bármilyen szettet fel tud dobni, ez pedig nem más mint a Revlon Kissable balm stain színezett ajakbalzsam Lovesick passionnee árnyalatban. Hagyom, hogy a szín magáért beszéljen. 




Én ezeket vittem magammal az utazásra. Ti mit szoktatok? Csak a legfontosabbakat pakoljátok, vagy minden esetre felkészültök? Ja és külön köszönet a barátnőmnek Dórinak, akitől kölcsönkérhettem a szemöldökceruzáját, mert természetesen valamit otthon kellett hagynom. :D

Jenni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése