2014. július 11., péntek

Utazás a Balatonra

Tavaly volt először, hogy a barátaimmal lementünk Balaton-ra, pontosabban Balatonszéplak-felsőre egy aranyos kis házikóba, hogy eltöltsünk ott 4 napot. Ez idén se történt másképp. Ilyenkor sokat szoktunk közösen főzni, jókat szórakozunk, és egyben egy előszülinapi bulit is szoktunk tartani nekem. Mindig meglepnek valami aranyos ajándékkal. Ebben a bejegyzésben azonban azokat a termékeket mutatom be, amiket magammal vittem az utazásra. A sminktermékek egy külön bejegyzést kapnak majd, de nézzük hogy mi mindent is pakoltam be. 

A legfontosabb természetesen a napozószerek voltak. Nagyon felkészülten természetesen többet is vittem, mint amennyit használtunk a barátommal, de jobb ha felkészült az ember. :D Vittem egy külön az arcra való napvédőt, az Avon sun + 30-as napvédőjét, ami bár egy kicsit ragadós az első percekben, de ha már jól beszívta a bőr, akkor már olyan, mintha be se kentük volna az arcunkat. És a legfőbb, hogy nem égett le senkinek se az arca aki használta. Emellett volt egy szintén 30-as napvédő a Ladival-tól, illetve egy 20-as napvédő a Garnier-től. Ezeket nem én (mi) vettük, így nem tudom pontosan, hogy honnan lehet beszerezni őket, de mindenképpen hasznosak voltak. Ezen felül vittünk még egy SunOzon 6-os fényvédőt, amit inkább egy barnító olajként lehet használni, ami jól jött, főleg egy kicsit összekeverve egy 20-as fényvédővel. Így is leégtem természetesen a hófehérke bőrömmel, így már előre felkészülve bepakoltam egy SunOzon napozás utáni hűsítő testápolót. Ez elég jó szolgálatot tett a leégett testrészeimnek.

A Clinique dobozba az éppen aktuális tusfürdőmből töltöttem, hogy ne kelljen egy nagy flakon tusfürdőt vinnem, ez egy már bevált kis rendszerem. Emellett pakoltam még a Pixibox-ban található sampon és hajkondicionáló mintát. Ezek a Schwarzkopf új termékei, az Essensity nevet kapták. Sajnos mikor kipróbáltam nagyon nem nyerte el a tetszésemet. Bevallom, hogy nem is figyeltem a hatására, mivel a sampon hát hogy is mondjam, a szaga annyira taszító volt számomra, hogy csak mihamarabb be akartam fejezni a hajmosást, és ezen a hajkondicionáló sem javított. 

Ezek után pakoltam még arctisztítót, az Avon egyik újabb termékét, ami vérehulló fecskefűvel és forrásvízzel van dúsítva. Imádtam az illatát és a dolgát is jól végezte. Elvittem még a Nivea sensitive arckrém mintát is, amit bevallok, végül nem használtam, de ha majd rákerül a sor, igyekszem valahol megemlíteni a véleményemet. Vittem még vattapamacsot és fültisztítót is, ami sose hiányozhat. 

Ezen felül volt még nálam egy kézkrém is, hiszen az mindig kell. A jelenlegi kedvencem, amit anyukám is nagyon imád, az Avon kakaóvajas kézkrémje. 

Főleg ezeket vittem magammal, meg természetesen néhány sminkterméket, amiket ritkán használtam, mivel egész nap a strandon voltunk és nyaraláskor szeretek smink nélkül lenni, de azt a pár terméket is megmutatom majd nektek. Ti mit szoktatok magatokkal vinni? 

Jenni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése