2014. július 5., szombat

Pixibox

Már nagyon rég óta gondolkoztam rajta, hogy rendeljek -e Pixibox-ot. Végül mindig lebeszéltem magam róla, és csak később jöttem rá, hogy megint milyen jó termékekről maradtam le. Most viszont mikor megláttam, hogy az augusztusi Pixibox-ban lesz Essie márka is, úgy gondoltam, hogy meglepem magam vele, meg hát születésnapom is lesz, így tökéletes kis meglepetés lesz. 


Amikot kinyitottam a box-ot, olyan erős illat csapott meg, hogy nem tudtam mi is történhetett. Később jöttem csak rá a titok nyitjára. Elsőként az új Karl Lagerfeld illatok mintáit találtam meg. Nagyon örültem neki, mivel nem csak az egyik kedvenc márkám tervezőjéről van szó, de számomra ez egy nagyon várt illat volt. És mikor megláttam, hogy van egy férfi illatminta is, rögtön kigondoltam, hogy ki fogom próbálni a barátomon. Magában az illatban egyáltalán nem csalódtam, nagyon nagyon tetszik, és erősen gondolkodok rajta, hogy egyszer vegyek majd egy ilyet.


Ezután jött a mini sampon és balzsam minta a Schwarzkopf márkától. Igaz, hogy festett és töredezett hajra ajánlják, de végül is régebben festettem már be a hajam, és természetesen az ombre festés se teszi vele a legjobbakat, Utazásra viszem magammal, kíváncsi vagyok milyen lesz. 


Majd találkoztam a Bomb Cosmetics két termékével, a csodálatos illatok forrásával. Az egyik egy nagyon finom csokoládés szappan, a másik pedig az illatosító. Érdekes lesz majd használni azt a nagyon finom kis szappant.



Utána megláttam a Clinique BB Cream-jét. Ez egy szuper kis ajándék, hiszen nem csak egy mini termék, ami egy nagyon jó napfényvédővel ellátott BB krém, hanem egy olyan márkától találkozhatunk mindezzel, amelyikben soha életemben nem csalódtam. Nagyon szerettem az arctisztitó 3 lépéses programjukat, így nagyon érdekel a sminktermékük is. Szerencsére úgy tűnik, hogy a BB krém színe is tökéletesen passzol az én bőrszínemhez. Utazáshoz ezt is bepakoltam, így kíváncsian várom, hogy mit tud. 



Ezek után jött a Vichy 50 faktoros mattító arc fluidja. Érdekes koncepció, a faktor száma pedig nyáron kifejezetten tökéletes, mindenképpen tesztelésre kerül majd. A meglepetés táskájuk is nagyon tetszik, strandra tökéletes lesz, habár a törülközőink nem fognak beleférni. 



A végére pedig a legjobbat hagytam, ami pedig nem más, mint az Essie körömlakk. Bevallom, hogy erre voltam a legjobban kíváncsi minden más termék közül, és mikor megláttam, a színével is teljesen elégedett voltam. Egy kicsit világosabb narancssárga színű lakkot kaptam, aminek a neve: Fear os Desire. Nagyon nagyon várom hogy kipróbálhassam, így mindenképpen kifestem majd vele a körmöm a Balaton-i kiruccanásra. 


Míg vissza nem jöttünk, valószínüleg nem fogok jelentkezni, de nagyon sok minden újdonsággal várlak majd titeket, többek között majd az utazós neszesszerjeimet is megmutatom majd. Addig is mindenkinek nagyon szép napot, és kellemes nyaralást is akár. 

Jenni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése