2014. július 15., kedd

Narancs csoda


Mint már említettem, az Essie lakk miatt vettem meg a legújabb Pixibox-ot. Természetesen nem bírtam ki, és muszáj voltam rögtön kipróbálni a nyaraláson. Akkor sajnos nem csináltam fotókat, de jó kis tesztelés volt, hiszen nem csak a Balatonban voltunk, hanem főztünk meg minden, szóval eléggé próbára tudtam tenni. Most azonban, hogy volt egy kis időm, normálisan kifestettem a körmeim, és végre képek is készültek. 




Ma bőven volt időm, amit magamra, vagyis a körmeimre fordíthattam, így úgy voltam vele, hogy kapnak egy kis kényeztetést. Először egy kis tálban langyos vizet engedtem, majd raktam a vízbe egy kis tusfürdőt. Ebben áztattam a kezem, miközben a tévé magával ragadott. El kell hogy mondjam, hogy újra rákattantam a TLC majdnem összes műsorára, így nagyon hamar elrepült az idő. Úgy 15 perc után, mikor már kellemesen kiázott a kezem, megtöröltem, s nekiálltam a körmeimnek. Mivel végre elég hosszúak lettek, így igyekeztem minél kevesebbet lereszelni a körmeimből. Miután egy kicsit rendbe raktam őket, jöhetett a festés. 


Alapozó lakként az Avon Nail illuminator lakkját használtam, ami ha jól emlékszem, egy fényesítő és kiegyenlítő lakk. Nagyon szeretem, mivel sokkal könnyebben lehet  utána felvinni a színes lakkot. Az Essie lakk előtt pedig mindenféleképp HASZNÁLJ ALAPOZÓ LAKKOT. Komolyan. Én anélkül kentem fel először, és mikor lemostam a lakkot, olyan voltam, mint aki épp kezd répává változni, s a körmjeinél kezdődik. Olyan sárgás voltak a körmeim, hogy még én se tudtam elhinni. Ezért mindenképpen fontos, hogy használjunk alapozó lakkot. 


Ezek után pedig jöhetett a várva várt lakk. Két rétegben tökéletesen fed, nagyon jól szárad, és csodálatos élénk színe van. Nagyon szeretem, főleg jól néz ki egy kis barnasággal. Mindenképpen ajánlom az ilyen erős színeket, főleg így nyáron. 



Miután teljesen megszáradt, jöhettek a kiegészítők, és elindulhatott a nap. Élvezzétek ki a napsütést, járjátok be a várost, és érezzétek magatokat a legjobban. 

Jenni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése